Atenție: ai abonament ”gratuit” de la DIGI? De la 1 martie te lasă cu ochii în soare

La începutul anului, RCS&RDS anunța că de la 1 martie va ajusta prețurile anumitor servicii, asta probabil că știai deja.


Ce nu știai este că firma nu te-a informat exact ce înseamnă această ajustare. Pe ultima factură, RCS-RDS te informează că pe verso poți vedea cum se modifică prețul la aceste servici și despre ce servicii este vorba.


Nu îți spune în clar insă că, anumite servicii nu mai sunt incluse în oferta curentă. Este vorba despre acele numere gratuite pe care le oferise ca momeală pentru noii clienți. Acelea care veneau și cu telefoanele gratuite. Acestea vor fi automat taxate cu 2 euro, asta dacă nu alegi să renunți la ele. Unii au chiar două astfel de numere, pe car ele folosesc poate și de 10 ani doar ca să fie sunați în caz de urgență.


De asemenea, internetul mobil pe stick, va fi taxat și el cu 10 lei lunar, pe langă taxa de chirie pentru dispozitiv. Până acum, abonamentul era gratuit și plăteai doar închirierea echipamentului. Acesta îți oferă accces la internet 3G, ba mai nou chiar și la 4G dacă soliciți un modem compatibil, doar că acest echipament este mai întotdeauna indisponibil.


Oamenii nu prea cunosc aceste detalii,pentru că operatorul nu  le-a specificat clar în informare. Clienții au fost avertizați că se scumpesc unele servicii, și stau liniștiți atunci când observă anumite majorări în facutră, dar habar n-au că numerele pe care le-au primit gratuit sunt de fapt taxate acum în baza unui abonament lunar de 2 euro. Până să se prindă, compania mai încasează 2-3 luni de abonament.


Unii s-au prins însă de stratagemă și au asaltat punctele Digi pentru a renunța la aceste abonamente. În fiecare agenție din țară a fost pus câte un agent care se ocupă doar de acest aspect, însă nu fac față numărului mare de solicitări, în unele casierii timpul de așteptare ajungând chiar și o oră și jumătate.


Pentru că așa e la Digi, dacă vrei să contractezi un serviciu nou e de ajuns să dai un telefon, însă dacă vrei să renunți la vreunul trebuie să mergi neaparat la ghișeu. Iar asta înseamnă învoire de la serviciu și mult timp pierdut pe acolo.


Nu e prima oară când RCS-RDS are un astfel de comportament față de clienții săi, dovadă fiind și numeroasele amenzi primite de la ANCOMN de-a lungul vremii, cea mai substanțială fiind de 300 de mii de lei. Detalii aici.

Adauga comentariu